Ražotāji gūst panākumus konkursā “Novada Garša”

NOVADA GARŠA
Publicitātes foto

Aizvadīts ikgadējais “Novada Garšas” noslēguma pasākums, ko rīkoja Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs (LLKC). Produktu kvalitātes konkursā, kam bija pieteikti 167 produkti, zelta, sudraba un bronzas godalgas ieguva arī Kuldīgas novada ražotāji. Ar Pavāru kluba gādību produktus vērtēja starptautiska žūrija, kā arī šefpavāri Andris Rūmītis, Žanis Raivo Behmanis, Ingmars Ladigs, Aigars Lūkstiņš, Oksana Gapejeva, Jānis Kaļķis un Ina Poļiščenko. Pirmo reizi produktu vērtēšanā piedalījās arī pārtikas tehnologi no Latvijas Lauksaimniecības universitātes Dace Kļava un Sandra Īriste. 

Padures pagasta mājražotājas Terēzas Strautas produkti – dažādi etiķi – konkursā ieguva vairākas godalgas – upeņu etiķis zelta, ābolu etiķis – sudraba, bet        jāņogu etiķis – bronzas godalgu. Nīkrāces pagasta jaunā uzņēmēja SIA “Friči” īpašniece Iveta Fricsone arī ieguva vairākas godalgas – krēmots pavasara ziedu medus novērtēts ar zelta, bet dažādu ziedu medus un sīrups Fricis – sudraba godalgām.

Panākumus guva arī Vārmes mājražotāja Simona Zandere – viņas produkts “Cukīnī kurkuma marinādē” ieguva zelta, bet “Zaļais kečups ar baziliku” un “Čilli želeja” – bronzas godalgu. Pelču pagasta zemnieku saimniecības “Birznieki MVV” produkti “Pilniena jogurts ar meža ogām” un “Pilnpiena jogurta rupjmaizes kārtojums” izpelnījās sudraba godalgu, bet “Pilnpiena jogurts ar avenēm” – bronzu.   

Sudraba godalgu vēl izpelnījās SIA “ANZĀĢE” produkts “karsti kūpināta varavīksnes forele”. Rudbāržu pagasta uzņēmēja Kaspara Upenieka produkts “Smiltsēkšķu sīrups ar medu” nopelnīja sudrabu, bet “Smiltsērkšķu pastila” – bronzu. Arī divi alsundznieces Laila Puķītes produkti – “Burkān’ zapt’ a’ ērkšķogām” un “Burkān’ zapt’ a’ ingver'” nopelnīja bronzas godalgu.     

Sveicam un novēlam visiem tikpat ražīgus panākumus arī turpmāk!

Zīmols “Novada Garša” ir ilgtspējīga vietējās pārtikas sistēma, kas nodrošina Latvijas  izcelsmes pārtikas produktu izsekojamību un kvalitāti. Tās vadmotīvi ir pierādīt, ka Latvijas novadu zemnieki un pārtikas ražotāji ir mūsdienīgi kā savā piedāvājumā un sadarbībā, tā domāšanā un konkurētspējā ar ārvalstu masveida produkciju; parādīt, ka katrā Latvijas novadā ir kvalitatīvi mājražotāji, saimnieces, konditori, kafejnīcas un restorāni, krogi un virtuves, kuros būtu vērts iegriezties;
atgādināt, ka patērētāja, ražotāja un pakalpojuma sniedzēja ceļš ved vienam pie otra un ir abpusējs.

< SKATĪT AKTUALITĀTES

Pievienot komentāru
  • Šim rakstam komentāru nav